sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Întâlnire 30 ianuarie 2010

Astăzi, la ora 9.00, aşa cum era stabilit, ne-am întâlnit la la sediul gazdei noastre, domnul Zaharia Dumitru şi am mai rezolvat din problemele legate de fotoclub. Astfel:

1. S-a semnat procesul verbal de modificare a statutului şi s-a stabilit o cotizaţie lunară, în sumă de 10 RON/lună, pe care fiecare membru trebuie să o plătească. Această cotizaţie este necesară cheltuielilor fotoclubului: plata unui contabil, chiria spaţiilor unor viitoare expoziţii etc. Din cotizaţia fotoclubului nu se vor cheltui bani în scopuri personale, cum ar fi pentru printarea lucrărilor, taxe de concurs, cheltuieli de expediere a lucrărilor etc. Aceste cheltuieli vor fi suportate de fiecare persoană în parte.
De asemenea, îi rog pe cei care nu au putut veni astăzi, să îl contactaţi pe domnul Ciobotaru, la adresa de e-mail a fotoclubului (fotoclubulfloareadecolt@yahoo.com) pentru a semna procesul verbal de modificare a Statutului şi pentru a-i da o copie după buletin.

2. În legătură cu expoziţia din data de 20 februarie 2010, s-a făcut lista de expozanţi. Aceasta este:

1. Trestian Găvănescu
2. Ioan Ciobotaru
3. Siţa Lixandru
4. Gabriel Ungureanu
5. Cătălin Nimigeanu
6. Cătălin Colniceanu
7. Bobiţă Cătuşanu
8. Eugeniu Belivac
9. Dumitru Zaharia
10. Cristian Lăzărescu
11. Mircea Băduţ
12. Laurenţiu Holerga
13. Laurenţiu Bănuţ
14. Anca Băduţ
15. Daniel Ilinca
16. Paul Balanca
17. Gabriela Statie
18. Alex Andrei Moise

Lista nu este închisă. Dacă cineva, care nu este pe listă, doreşte să expună, se poate înscrie postând un comentariu la această postare. De asemenea, cei care nu au reuşit să ajungă la întâlnirea de astăzi, pot să trimită lucrările (în total 4) în format electronic, până pe data de 2 februarie, folosind serviciul de transfer fişiere http://www.transfer.ro/ . La destinatar, vă rog să completaţi adresa de e-mail a lui Cristian Lăzărescu: cristian_lazarescu2004@yahoo.com, lucrările trebuind să aibă cerinţele de mai jos. Pe data de 3 februarie, lucrările vor fi trimise la Bucureşti pentru tipărire, caşerare şi ataşare a passepartout-ului.

S-a stabilit ca formatul fotografiei să fie următorul: fişierul să fie cu extensia TIFF, printul va avea 30x40 cm şi va fi făcut pe hârtie mată (satinată), se va ataşa un passepartout de 5cm, având o nuanţă neutră, gri petrol. Fotografia în format digital trebuie să nu aibă ramă editată in Photoshop şi nici să nu fie semnate, deoarece prin aplicarea passepartout-ului rama digitală nu îşi mai are rost şi fiecare expozant va beneficia de un spaţiu propriu, iar numele său va fi scris pe o etichetă, la fel cum am procedat la expoziţia de la Winmarkt Cozia.

De asemenea, s-a stabilit ca vernisajul expoziţiei să aibă loc sâmbătă, 20 februarie 2010, ora 18.00, la etajul I al River Plaza Mall.

Împreună cu Cătălin Colniceanu, vom face afişul expoziţiei şi invitaţiile, iar sâmbătă, 6 februarie 2010, ne vom întâlni din nou, pentru a intra în posesia invitaţiilor. Este necesară şi această întâlnire pentru a avea timp suficient să dăm invitaţiile cunoscuţilor.

3. Lucrările de la Winamarkt Cozia vor fi date jos de pe simeze, joi, 11 februarie. Pentru a vă ridica lucrările, am stabilit să ne întâlnim pe data de 11 februarie, ora 18.00, la locul expoziţiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu