duminică, 28 martie 2010

Pun si eu ceva la cald..tot de la Govora



5 comentarii:

  1. Asa cum spunea Eugen, la iesiri foto vom pune poze cu noi.
    Celelalte fotografii vor fi postate fie la tema lunii, pe blogul personal, ori la portofoliul propriu

    RăspundețiȘtergere
  2. Data viitoare..nu am vazut ce spunea Eugen Belivac..si se pare ca nu sunt singurul...

    RăspundețiȘtergere
  3. maiestre cu I mare! FII CAPITANUL NOSTRU! Ultima e bestiala! Eu i-as spune "Dialog", ma duce cu gandul la 2 spirite aflate in discutii aprinse. Pe teme fotografice evident! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Dialog i-am zis si eu initial..:)..apoi m-am razgandit si i-am spus Face To Face..:)...oricum..merci de apreciere...si sper sa n-o mai comit data viitoare si sa postez doar poze de la ieshiri..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai ca ma simt vizat cu "comisul". Sper sa reusim sa facem cat mai repede noul site al fotoclubului, care va avea mai multe optiuni si va avea o fata mai profi decat acesta, unde fiecare va avea cate un spatiu propriu de postare pentru propriile creatii fotografice. In rest, s-auzim de bine, desi viitorul suna... cam ocupat!

    RăspundețiȘtergere